Bestemming: HOME!

29 juli 2019 - Schiphol, Nederland

Vandaag is het zover, we gaan naar huis! We hebben er zin in! We voelen ons voldaan met wat we allemaal hebben gezien hier. Meer dan tevreden met de hele reis die boven verwachting was.

We hebben zoveel gezien dat we maar hopen dat ons geheugen dit allemaal onthoudt. En anders hebben we gelukkig alle 1.300 foto’s en circa 2 uur beeldmateriaal nog (IPhone foto’s en video’s niet meegeteld 😉).

We gaan vandaag de auto inleveren met 3.000 km meer op de teller 🤭. We hebben geslapen in de bush, in een tent, in het Kruger Park, aan de zee, in Swaziland, in een stadje, tussen de bergen en vanavond slapen we nog 1 nachtje in het vliegtuig. Hoe divers kun je het krijgen?

We zagen wilde dieren, mooie diverse landschappen, watervallen, rijk Afrika, arm Afrika, we ontmoetten locals, aten Zuid-Afrikaanse gerechten, reden aan de linkerkant, betaalden met Zuid-Afrikaanse Rand, zagen de mooiste zonsondergangen en sterrenhemel, probeerden Afrikaanse taal te begrijpen (is bij proberen gebleven) en genoten van elke nieuwe belevenis van de afgelopen 2 weken. Maar het mooiste van alles, is dat we dit samen hebben beleefd❤️

Pap, jouw bucketlist-item “Wilde dieren zien in Zuid-Afrika” CHECK MET HOOFDLETTERS! ✅

1. Johan:
    29 juli 2019
    Een hele mooie belevenis van vader en dochter om nooit te vergeten 👍🏼👍🏿👍🏿
  2. Carla Molendijk -Hout.:
    Prachtig dit gaan ze jullie niet meer afnemen . Mooie herinneringen. 💕
  3. Jolanda:
    29 juli 2019
    Wauw een voorrecht om dit samen te mogen doen 💕