Rukiya Safari Camp

19 juli 2019 - Hoedspruit, Zuid-Afrika

Na afloop van het diner, wilden we vroeg naar bed en lag er een warme kruik in onze bedden! 😍 Heerlijk geslapen in onze lodge, ondanks de kou (ongeveer 5 graden) en wat dierengeluiden. Om 5.30 uur zaten we in de rangerwagen naar het reservaat rond Elephant River. Met 5 laagjes kleding over elkaar was het nog steeds enorm koud. Een muts en handschoenen waren serieus geen overbodige luxe geweest. Tijdens deze gamedrive zagen we buffels (1 van de big five!), nijlpaarden, olifanten, giraffes, krokodillen, en weer veel antilopes. Rond 9.00 uur was het tijd voor een Bush breakfast. Onze ranger klapte de voorkant van de auto naar beneden, kleedje erop en iedereen kon yoghurt, croissants, muffins en koffie/thee pakken. Tijd voor een Bush toilet stop als je moest 😂

Na terugkomst bij de lodges konden we wat relaxen, werd lunch geserveerd en deden we een middagdutje aan de infinitypool (sorry not sorry).

Om 16.00 uur vertrokken voor de afternoon game drive. Dit keer de truien en jassen mee de auto in. De ranger had wat drankjes en snacks meegenomen en we keken op sunset rock naar de prachtige zonsondergang, echt fantastisch. (Nieuwe) Dieren die we zagen waren een hyena en een katachtige (Genetcat). Na terugkomst werden we verwend met een diner en was het niet veel later tijd voor nachtrust na deze lange dag vol met bijzondere indrukken. Morgen richting Kruger Park!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sheila:
    21 juli 2019
    Wow, wat een fantastische en bijzondere reis zijn jullie aan het maken! ❤️